Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?

    403297%
  • Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?

    U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan op de website.

    391698%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?

    Dit kan de beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de Beheermodule op Mijn Z login

    376898%
  • Is het mogelijk om een bestaand middel om te zetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.

    33398%
  • Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?

    Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.

    331099%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.

    328698%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    323297%
  • Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?

    U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.

    311397%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn Z login.

    304199%
  • Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?

    Dat doet u eenvoudig via onze website.

    298399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    969997%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    969997%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    969997%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    969997%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    969997%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login