Wijzigingen
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig. Hoe kan ik dat krijgen?
Een beheerder kan in de Beheermodule heel eenvoudig een eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. Kijk hier voor meer instructies.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de Beheermodule?
Als Beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Zo kunt u bijvoorbeeld eHerkenningsmiddelen voor collega’s aanvragen
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
Een beheerder kan dit in de Beheermodule doen. De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Hoe regel ik voor meerdere gebruikers tegelijk wijzigingen of aanvragen?
Dat kan op deze pagina.
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?
U kunt hier uw eHerkenning opzeggen.
-
Hoe meld ik een gebruiker aan als beheerder?
Het wijzigen van de rol van een gebruiker naar de rol van beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is kvk en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen....
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen aan organisaties waar u zelf beheerder van bent. Vo...
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
... -
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder vanaf het betrouwbaarheidsniveau EH2+ kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten ...
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
EHerkenning is een persoonsgebonden inlogmiddel. De beheerder of gebruiker van het EH middel is vera...
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Waar kan ik het formulier wijzigen uitgifte adres vinden?
Het formulier ‘wijzigen uitgifte adres’ kunt u vinden door op deze link te klikken.
... -
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
Indien u gegevens ziet die niet kloppen, kunt u contact opnemen met onze Customer Service.
... -
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
Indien u een e-mail heeft ontvangen over ontkoppelen en u heeft hier nog vragen over, dan kunt u con...