Wijzigingen
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de Beheermodule?
In de Beheermodule van Z login kan een beheerder onder andere:
-
Hoe regel ik voor meerdere gebruikers tegelijk wijzigingen of aanvragen?
Dat kan op deze pagina.
-
Ik heb een hoger betrouwbaarheidsniveau nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Een hoger betrouwbaarheidsniveau kunt u eenvoudig krijgen door een nieuwe aanvraag op het benodigde niveau te doen. Als u al eHerkenning heeft dan beëindigen wij automatisch het lagere niveau voor u.
-
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres als gebruiker van eHerkenning?
Uw e-mailadres wijzigt u zelf op de profielpagina.
-
Hoe meld ik een gebruiker aan als beheerder?
U kunt een gebruiker aanmelden als beheerder met een wijzigingsformulier.
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
...