Vragen en antwoorden
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Hoe kies ik de juiste machtigingen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.
-
Hoe kan ik met mijn nieuwe eHerkenning inloggen bij een dienstverlener?
Eerst dienen de juiste machtigingen aan uw eHerkenningsmiddel gekoppeld te worden.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule op Mijn Z login. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen bij de beheermodule op Mijn Z login.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de beheermodule op Mijn Z login op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan op de website.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
Dit kan de beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de Beheermodule op Mijn Z login