Vragen en antwoorden
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule op Mijn Z login. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen bij de beheermodule op Mijn Z login.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Hoe kan ik met mijn nieuwe eHerkenning inloggen bij een dienstverlener?
Eerst dienen de juiste machtigingen aan uw eHerkenningsmiddel gekoppeld te worden.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de beheermodule op Mijn Z login op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
-
Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?
U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan op de website.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?
Dit kan de beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de Beheermodule op Mijn Z login
-
Ik heb eHerkenning 3 Belastingdienst, hoe krijg ik toegang tot de Beheermodule?
EHerkenning 3 Belastingdienst geeft geen toegang tot de beheerder-functionaliteiten in de Beheermodule. Deze zijn alleen beschikbaar voor reguliere eHerkenningsmiddelen vanaf niveau 2+.