Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97799%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    966598%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921496%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902297%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88999%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877396%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872699%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97799%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    966598%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921496%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902297%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88999%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877396%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872699%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar vind ik het SEPA-formulier?

    32100%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn Z login.

    317599%
  • Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?

    Dat doet u eenvoudig via onze website.

    314499%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.

    306998%
  • Wat is het postadres van Z login?

    Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    30398%
  • Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?

    Ja dat kan eenvoudig via onze website.

    302799%
  • Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?

    Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.

    296298%
  • Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login

    293897%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    2905498%
  • Wat is een ketenmachtiging?

    Wanneer een organisatie zijn intermediair (tussenpersoon) wilt machtigen om namens de organisatie werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de organisatie een ketenmachtiging afgeven. Kijk hier voor meer informatie.

    282299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97799%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    966598%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921496%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902297%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88999%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877396%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872699%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97799%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    966598%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921496%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902297%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88999%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877396%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872699%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97799%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    966598%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921496%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902297%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88999%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877396%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872699%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858297%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login