Vragen en antwoorden
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Alles over de berichtenbox van Z login
Z login heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheermodule op Mijn Z login. Hier leest u daar alles over.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
We bewaren geen kopieën van identiteitsbewijzen.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Ik heb een ketenmachtiging aangevraagd maar kan deze niet terugvinden. Waar is die gebleven?
Deze aanvragen worden automatisch na 3 maanden verwijderd.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.
-
Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2
Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig. Hoe kan ik dat krijgen?
Een beheerder kan in de Beheermodule heel eenvoudig een eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. Kijk hier voor meer instructies.
-
Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?
Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.
-
Hoe werkt identificeren via de Identificatie-app van AMP Groep?
Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.