Vragen en antwoorden
-
Wat is een ketenmachtiging?
Wanneer een organisatie zijn intermediair (tussenpersoon) wilt machtigen om namens de organisatie werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de organisatie een ketenmachtiging afgeven. Kijk hier voor meer informatie.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Nee, dit is niet mogelijk. U heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbeeld het UWV of de Douane.
-
Kan ik vanuit het buitenland inloggen met eHerkenning?
Dat kan. Vanuit het buitenland kunt u met eHerkenning gewoon inloggen zoals altijd.
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.