Vragen en antwoorden
- 
      
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?De Beheerder kan via de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer. 
- 
      
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule op Mijn Z login. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen bij de beheermodule op Mijn Z login. 
- 
      
Ik kan niet meer inloggen.De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn: 
- 
      
Hoe kan ik mijn eHerkenning activeren?U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen 
- 
      
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kan dat problemen opleveren bij het inloggen bij het UWV en de Belastingdienst. 
- 
      
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?U kunt in de beheermodule op Mijn Z login op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen. 
- 
      
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen. 
- 
      
Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer?Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen. 
- 
      
Hoe kan ik met mijn nieuwe eHerkenning inloggen bij een dienstverlener?Eerst dienen de juiste machtigingen aan uw eHerkenningsmiddel gekoppeld te worden. 
- 
      
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.