Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    926298%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918796%
  • How do I retrieve my username?

    91799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91699%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    9097%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898997%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    873496%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87199%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    864199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    926298%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918796%
  • How do I retrieve my username?

    91799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91699%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    9097%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898997%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    873496%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87199%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    864199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    926298%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918796%
  • How do I retrieve my username?

    91799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91699%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    9097%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    873496%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87199%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    864199%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    851697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?

    419497%
  • Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?

    U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan op de website.

    403498%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?

    Dit kan de beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de Beheermodule op Mijn Z login

    399398%
  • Alles over de berichtenbox van Z login

    Z login heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheermodule op Mijn Z login. Hier leest u daar alles over.

    355899%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.

    354898%
  • Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?

    Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.

    352999%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    348898%
  • Hoe werkt identificeren via de Identificatie-app van AMP Groep?

    Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.

    34297%
  • Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik ineens niet inloggen op het niveau dat ik had. Wat moet ik doen?

    Als u geen beheerder bent, dan moet u uw beheerder vragen om de oude machtigingen op het nieuwe middel te activeren.

    330698%
  • Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?

    U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.

    327197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    926298%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918796%
  • How do I retrieve my username?

    91799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91699%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    9097%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898997%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    873496%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87199%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    864199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    926298%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918796%
  • How do I retrieve my username?

    91799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91699%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    9097%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898997%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    873496%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87199%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    864199%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login