Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    96499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    950898%
  • How do I retrieve my username?

    92799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92199%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    920296%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    900697%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    875596%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    869599%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    855297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    96499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    950898%
  • How do I retrieve my username?

    92799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92199%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    920296%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    900697%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    875596%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    869599%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    855297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    96499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    950898%
  • How do I retrieve my username?

    92799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92199%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    920296%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    900697%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    875596%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    869599%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    855297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?

    421397%
  • Hoe kan ik als intermediair een ketenmachtiging aanvragen?

    U vraagt de ketenmachtiging eenvoudig aan op de website.

    404998%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor een persoon beëindigen?

    Dit kan de beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de Beheermodule op Mijn Z login

    401798%
  • Alles over de berichtenbox van Z login

    Z login heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheermodule op Mijn Z login. Hier leest u daar alles over.

    358499%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit de beheermodule op Mijn Z login hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de beheermodule op Mijn Z login.

    356098%
  • Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?

    Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.

    354299%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    351898%
  • Hoe werkt identificeren via de Identificatie-app van AMP Groep?

    Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.

    35197%
  • Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik ineens niet inloggen op het niveau dat ik had. Wat moet ik doen?

    Als u geen beheerder bent, dan moet u uw beheerder vragen om de oude machtigingen op het nieuwe middel te activeren.

    331598%
  • Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?

    U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.

    328097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    96499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    950898%
  • How do I retrieve my username?

    92799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92199%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    920296%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    900697%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    875596%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    869599%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    855297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    96499%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    950898%
  • How do I retrieve my username?

    92799%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92199%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    920296%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    900697%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    87899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    875596%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    869599%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    855297%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login