Vragen en antwoorden
-
Waar kan ik meer informatie vinden over aangifte omzetbelasting?
Meer informatie vindt u hier.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct per e-mail toegestuurd.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
We bewaren geen kopieën van identiteitsbewijzen.
-
Ik heb een ketenmachtiging aangevraagd maar kan deze niet terugvinden. Waar is die gebleven?
Deze aanvragen worden automatisch na 3 maanden verwijderd.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.
-
Tweede-factor-authenticatie nodig bij diensten op eHerkenning niveau 2
Om de veiligheid bij inloggen op niveau 2 te verbeteren, is binnen het eHerkenningsstelsel besloten een extra beveiligingslaag toe te voegen in de vorm van een tweede factor.
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?
Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.