Vragen en antwoorden
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbeeld het UWV of de Douane.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Nee, dit is niet mogelijk. U heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken.
-
Kan ik vanuit het buitenland inloggen met eHerkenning?
Dat kan. Vanuit het buitenland kunt u met eHerkenning gewoon inloggen zoals altijd.
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau is er nodig om als intermediair met een ketenmachtiging te kunnen werken?
Om als intermediair te werken met een ketenmachtiging dan heeft u daarvoor betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig.
-
Waar kan ik meer informatie vinden over aangifte omzetbelasting?
Meer informatie vindt u hier.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct per e-mail toegestuurd.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.