Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?
In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen namens een kerkgenootschap?
Alle informatie die u nodig heeft om eHerkenning aan te vragen namens een kerkgenootschap vindt u hier.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van Unifiedpost, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van Unifiedpost Group.
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn Z login.