Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?
Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?
In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.
-
How can I activate my eHerkenning token?
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?
-
Hoe kan ik een bedrijf toevoegen aan bestaande facturatie-afspraken?
De Beheerder ervoor kiezen om de facturering van het nieuwe bedrijf aan te sluiten op bestaande facturatie-afspraken of specifieke betaalvoorwaarden die gelden voor een ander bedrijf waarmee hij al is gekoppeld.
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..