Vragen en antwoorden
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw aanvraag is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
We voldoen aan alle wet- en regelgeving inclusief ISO27001-certificering.
-
Hoe werkt identificeren via de Identificatie-app van AMP Groep?
Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
Meer informatie over digitale certificaten kunt hier vinden.
-
Kan de aangevraagde ketenmachtiging nog verwerkt worden nadat deze automatisch is opgeschoond?
Als u een ketenmachtiging hebt aangevraagd waar vervolgens 3 maanden geen actie op wordt ondernomen door uw relatie, dan wordt deze automatisch opgeschoond in de Beheermodule. De verzonden aanvraag is dan ook niet meer geldig en zal door ons niet meer verwerkt worden als deze alsnog wordt ingestuurd door uw relatie. De aanvraag zal overigens 3 maanden langer geldig blijven als u de uitnodiging opnieuw verstuurd.
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning.
-
Kan Z login akkoord gaan met een verwerkingsovereenkomst van een klant?
Nee, de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Meer informatie vindt u op de website van het afsprakenstelsel.
-
Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de beheermodule op Mijn Z login?
Als beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login gegevens beheren. Lees hier wat u allemaal kunt wijzigen.