Vragen en antwoorden
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, bijvoorbeeld voor de aangifte omzetbelasting, heeft u eHerkenning niveau 3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
-
Wat is Banqup?
Banqup is dé digitale link tussen ondernemers en uw boekhouding en een overzichtelijke plek om uw facturen te verzamelen en in te zien. Als extra service voor onze klanten bieden wij u een account aan bij Banqup.
-
Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbeeld het UWV of de Douane.
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Nee, dit is niet mogelijk. U heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken.
-
Kan ik vanuit het buitenland inloggen met eHerkenning?
Dat kan. Vanuit het buitenland kunt u met eHerkenning gewoon inloggen zoals altijd.
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau is er nodig om als intermediair met een ketenmachtiging te kunnen werken?
Om als intermediair te werken met een ketenmachtiging dan heeft u daarvoor betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig.