Vragen en antwoorden
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Kan ik korting krijgen?
Leden van bepaalde brancheverenigingen kunnen bij ons met korting eHerkenning aanvragen.
-
Hoe kan ik voor een fiscale eenheid inloggen bij de Belastingdienst?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een eHerkenningsmiddel nodig op niveau 3.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?
Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Is de link in de activeringsmail verlopen? Een nieuwe activeringsmail kan simpel door de Beheerder worden verstuurd.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?
In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.