Antwoord

Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

  1. Een actieve beheerder kan in Mijn Z login controleren naar welk mobiele nummer en e-mailadres de activatie mail is verstuurd. Als dit e-mailadres of mobiele nummer niet klopt, kan de beheerder dit voor activatie nog aanpassen. Dit kan de beheerder doen door de activatiecode nogmaals in te voeren, waardoor u de mail of SMS opnieuw kunt versturen. Is er geen actieve Beheerder neem dan contact op met onze Customer Service.
  2. Als het e-mailadres correct is, controleer dan de ongewenste mail en de spambox. Het kan zijn dat de mail door uw mailprogramma geplaatst is in de folder “spam” of “ongewenste mail”. Als u hulp nodig heeft met het controleren van uw webmail, neem dan contact op met uw eigen e-mailprovider.  Als u de mail nog steeds niet kunt vinden of het mobiele nummer van een beheerder moet voor activatie gewijzigd worden, neem dan contact met ons op.
  3. Is het 06 nummer correct doorloop dan de volgende stappen:
  • Maak de sms-inbox helemaal leeg.
  • Zet de telefoon helemaal uit.
  • Haal de simkaart 15 minuten uit de telefoon.
  • Start hierna uw telefoon opnieuw op.
Is uw vraag beantwoord?