Antwoord

Als u geen e-mail of sms ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

  1. Een actieve Beheerder kan in Mijn Z login controleren welk e-mailadres en telefoonnummer is opgegeven bij de aanvraag. Als dit e-mailadres of telefoonnummer niet klopt, dan kan de Beheerder dit voor activatie nog aanpassen voor een Gebruiker. Door vervolgens de activatiecode nogmaals in te voeren kunt u de mail of sms opnieuw versturen. Is er geen actieve Beheerder neem dan contact op met Customer Service.
  2. Is het e-mailadres correct, controleer dan uw ongewenste mail en spambox. Het kan zijn dat uw mailprogramma de mail tegenhoudt. Direct in uw webmail kijken kan daarbij helpen. Controleer daarom ook in uw webmail de ongewenste mail of spambox. Als u hulp nodig heeft met het controleren van uw webmail, neem dan contact op met uw eigen e-mailprovider. Als u de mail nog steeds niet kunt vinden of het mobiele nummer van een beheerder moet voor activatie gewijzigd worden, neem dan contact met ons op.
  3. Is het 06 nummer correct doorloop dan de volgende stappen:
  • SMS box helemaal leeg maken.
  • Telefoon helemaal uitzetten.
  • SIM kaart 15 minuten uit de telefoon halen.
  • Start hierna uw telefoon opnieuw op. Als u na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds geen SMS berichten ontvangt, dan kunt u het best contact opnemen met uw telefoonprovider.
Is uw vraag beantwoord?