Vragen en antwoorden
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.
-
Waar kan ik meer informatie vinden over aangifte omzetbelasting?
Meer informatie vindt u hier.
-
Wat is Banqup?
Banqup is dé digitale link tussen ondernemers en uw boekhouding en een overzichtelijke plek om uw facturen te verzamelen en in te zien. Als extra service voor onze klanten bieden wij u een account aan bij Banqup.
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct per e-mail toegestuurd.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Kan ik het abonnement ook laten incasseren in plaats van over te boeken?
Dit kan gedaan worden in Mijn Z Login, of via een SEPA machtiging.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
We bewaren geen kopieën van identiteitsbewijzen.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw aanvraag is verwerkt krijgt u van ons bericht.