Vragen en antwoorden
-
Ik heb een ketenmachtiging aangevraagd maar kan deze niet terugvinden. Waar is die gebleven?
Deze aanvragen worden automatisch na 3 maanden verwijderd.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
U kunt eHerkenning aanvragen op onze website.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet. Wij staan -net als alle leveranciers van eHerkenning- onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving. Wij hebben maximaal 4 weken tijd om controles uit te voeren aan de hand van het kopie ID. Na deze controles vernietigen wij het kopie ID.
-
Welke ketenmachtiging heb ik, als intermediair, nodig voor de TVL?
De TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) wordt via het RVO aangeboden, daar heeft u, als intermediair, dus ook een ketenmachtiging van nodig van uw relaties.
-
Kan ik eHerkenning krijgen voor een uitgeschreven KvK nummer?
Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een bedrijf beëindigen?
-
Ik heb een upgrade aangevraagd maar nu kan ik ineens niet inloggen op het niveau dat ik had. Wat moet ik doen?
Als u geen beheerder bent, dan moet u uw beheerder vragen om de oude machtigingen op het nieuwe middel te activeren.
-
Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Waaraan moet dit voldoen?
Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.
-
Hoe geef ik een automatische incasso af of wijzig ik het rekeningnummer?
Het afgeven van een automatische incasso, of het wijzigen van het rekeningnummer kan in de Beheermodule. Heeft u hier geen toegang toe? Dan kan het via deze SEPA machtiging.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid vinden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.