Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Inzicht in uw abonnementstype

    Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.

    98898%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971596%
  • What should I do if I forgot my password

    96999%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    951296%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    939098%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    92998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    922296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    91799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    895897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884096%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Inzicht in uw abonnementstype

    Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.

    98898%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971596%
  • What should I do if I forgot my password

    96999%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    951296%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    939098%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    92998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    922296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    91799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    895897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884096%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Inzicht in uw abonnementstype

    Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.

    98898%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971596%
  • What should I do if I forgot my password

    96999%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    951296%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    939098%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    92998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    922296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    91799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    895897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884096%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • How do I retrieve my username?

    67899%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar een Beheerder kan eenvoudig in de beheermodule op Mijn Z login.

    670697%
  • Waar vind ik de handleiding van de Beheermodule?

    De laatste versie van de handleiding van de Beheermodule kunt u hier terugvinden.

    6411697%
  • Hoe regel ik voor meerdere gebruikers tegelijk wijzigingen of aanvragen?

    Dat kan op deze pagina.

    599098%
  • Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?

    Instructies voor een intermediair om ketenmachtigingen aan te vragen bij uw relaties kunt u hier vinden.

    580998%
  • Is er momenteel een storing?

    Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.

    562498%
  • Hoe geef ik een automatische incasso af of wijzig ik het rekeningnummer?

    Het afgeven van een automatische incasso of het wijzigen van het rekeningnummer kan in de beheermodule op Mijn Z login.

    560998%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    552198%
  • Hoe moet ik in de Beheermodule een extra beheerder of gebruiker aanmelden?

    Dit kunt u doen in de Beheermodule. Instructies hiervoor vindt u in de handleiding.

    549498%
  • Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?

    Op onze website ziet u meteen welk betrouwbaarheidsniveau u voor een bepaalde dienstverlener nodig heeft.

    519397%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Inzicht in uw abonnementstype

    Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.

    98898%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971596%
  • What should I do if I forgot my password

    96999%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    951296%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    939098%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    92998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    922296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    91799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    895897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884096%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Inzicht in uw abonnementstype

    Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.

    98898%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971596%
  • What should I do if I forgot my password

    96999%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    951296%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    939098%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    92998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    922296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    91799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    895897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884096%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login