Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    99996%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95099%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    923098%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918496%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91599%
  • How do I retrieve my username?

    91599%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898697%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    8897%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    872896%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    86999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    99996%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95099%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    923098%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918496%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91599%
  • How do I retrieve my username?

    91599%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898697%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    8897%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    872896%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    86999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat is een machtigingenset?

    Een machtigingenset zijn alle machtigingen die een Gebruiker heeft.

    119100%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    118598%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    1145998%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    112399%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    106199%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    1059796%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    103699%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    102599%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    1020196%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    1017100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    99996%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95099%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    923098%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918496%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91599%
  • How do I retrieve my username?

    91599%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898697%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    8897%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    872896%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    86999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    99996%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95099%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    923098%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918496%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91599%
  • How do I retrieve my username?

    91599%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898697%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    8897%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    872896%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    86999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    99996%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    95099%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    923098%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    918496%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    91599%
  • How do I retrieve my username?

    91599%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    898697%
  • Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken

    Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login

    8897%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    872896%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    86999%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login