Vragen en antwoorden
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn Z login.
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Wanneer een organisatie zijn intermediair (tussenpersoon) wilt machtigen om namens de organisatie werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de organisatie een ketenmachtiging afgeven. Kijk hier voor meer informatie.
-
Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, bijvoorbeeld voor de aangifte omzetbelasting, heeft u eHerkenning niveau 3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.