Vragen en antwoorden
- 
      
Is er momenteel een storing?Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina. 
- 
      
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?Instructies voor een intermediair om ketenmachtigingen aan te vragen bij uw relaties kunt u hier vinden. 
- 
      
Hoe regel ik voor meerdere gebruikers tegelijk wijzigingen of aanvragen?Dat kan op deze pagina. 
- 
      
Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen. 
- 
      
Hoe vraag ik eHerkenning aan?Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen 
- 
      
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?Op onze website ziet u meteen welk betrouwbaarheidsniveau u voor een bepaalde dienstverlener nodig heeft. 
- 
      
Hoe kan ik eHerkenning voor een bedrijf beëindigen?In de beheermodule op Mijn Z login kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt. 
- 
      
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloopOp dit moment is een phishingmail in omloop waarin wordt gesteld dat eHerkenning niveau 4 verplicht is om in te loggen bij dienstverleners. 
- 
      
Wat kost eHerkenning?Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven. 
- 
      
Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Waaraan moet dit voldoen?Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.