Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97899%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    967698%
  • How do I retrieve my username?

    94199%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92499%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921596%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902497%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    89099%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877496%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    873099%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97899%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    967698%
  • How do I retrieve my username?

    94199%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92499%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921596%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902497%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    89099%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877496%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    873099%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.

    82699%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97899%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    967698%
  • How do I retrieve my username?

    94199%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92499%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921596%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902497%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    89099%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877496%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    873099%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    154099%
  • Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?

    Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.

    1538100%
  • Wat is een machtigingenset?

    Een machtigingenset zijn alle machtigingen die een Gebruiker heeft.

    15399%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    152999%
  • Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?

    In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.

    150799%
  • How can I activate my eHerkenning token?

    149199%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    146099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    141799%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    137699%
  • Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?

    Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..

    1353594%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97899%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    967698%
  • How do I retrieve my username?

    94199%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92499%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921596%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902497%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    89099%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877496%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    873099%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97899%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    967698%
  • How do I retrieve my username?

    94199%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92499%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921596%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    902497%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    89099%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    877496%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    873099%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    858797%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login