Vragen en antwoorden
-
Kan ik korting krijgen?
Leden van bepaalde brancheverenigingen kunnen bij ons met korting eHerkenning aanvragen.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Wat is het postadres van Z login?
Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?
Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.
-
Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?
Is de link in de activeringsmail verlopen? Een nieuwe activeringsmail kan simpel door de Beheerder worden verstuurd.
-
Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?
U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.