Vragen en antwoorden
- 
      
Hoe kan ik voor een fiscale eenheid inloggen bij de Belastingdienst?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een eHerkenningsmiddel nodig op niveau 3.
 - 
      
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
 - 
      
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
 - 
      
Kan ik korting krijgen?
Leden van bepaalde brancheverenigingen kunnen bij ons met korting eHerkenning aanvragen.
 - 
      
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
 - 
      
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
 - 
      
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
 - 
      
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
 - 
      
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.
 - 
      
Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?
Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.