Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar vind ik het SEPA-formulier?

    28100%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    278298%
  • Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?

    Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.

    278196%
  • Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.

    273100%
  • Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?

    Nee, dit is niet mogelijk. U heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken.

    263899%
  • Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?

    262498%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?

    Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.

    260199%
  • Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?

    Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbeeld het UWV of de Douane.

    258896%
  • Kan ik vanuit het buitenland inloggen met eHerkenning?

    Dat kan. Vanuit het buitenland kunt u met eHerkenning gewoon inloggen zoals altijd.

    252698%
  • Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?

    De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.

    251099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97699%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    965798%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921096%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    901897%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    876996%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872399%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    857997%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97699%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    965798%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921096%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    901897%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    876996%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872399%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    857997%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97699%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    965798%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921096%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    901897%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    876996%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872399%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    857997%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97699%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    965798%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921096%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    901897%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    876996%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872399%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    857997%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    97699%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    965798%
  • How do I retrieve my username?

    94099%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    92399%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    921096%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    901897%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    88899%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    876996%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    872399%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    857997%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login