Vragen en antwoorden
-
Kan de aangevraagde ketenmachtiging nog verwerkt worden nadat deze automatisch is opgeschoond?
Als u een ketenmachtiging hebt aangevraagd waar vervolgens 3 maanden geen actie op wordt ondernomen door uw relatie, dan wordt deze automatisch opgeschoond in de Beheermodule. De verzonden aanvraag is dan ook niet meer geldig en zal door ons niet meer verwerkt worden als deze alsnog wordt ingestuurd door uw relatie. De aanvraag zal overigens 3 maanden langer geldig blijven als u de uitnodiging opnieuw verstuurd.
-
Wie wordt er bedoeld met de wettelijke vertegenwoordiger?
Dit is de wettelijke vertegenwoordiger van uw organisatie zoals het in de KvK staat geregistreerd. Kijk hier voor meer informatie.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de beheermodule op Mijn Z login?
Als beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login gegevens beheren. Lees hier wat u allemaal kunt wijzigen.
-
Wat zijn mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Is het mogelijk om een bestaand middel om te zetten naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Alles over de berichtenbox van Z login
Z login heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheermodule op Mijn Z login. Hier leest u daar alles over.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kan de beheerder na inloggen op de beheermodule op Mijn Z login.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?