Vragen en antwoorden
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Waar kan ik het formulier wijzigen uitgifte adres vinden?
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheermodule.
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van Z login.
-
My activation code isn't working, what should I do now?