Wijzigingen
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig. Hoe kan ik dat krijgen?
Een beheerder kan in de Beheermodule heel eenvoudig een eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. Kijk hier voor meer instructies.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de Beheermodule?
Als beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Lees hier wat u allemaal kunt wijzigen.
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
Een beheerder kan dit in de Beheermodule doen. De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?
U kunt hier uw eHerkenning opzeggen.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen. Ga hiervoor naar de Instellingen (het tandwiel rechtsboven in het scherm), kies daarna voor Organisaties en klik op de knop + Voeg toe.
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een gebruiker naar de rol van beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een Beheerder kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten in de Beheermodule op Mijn Z login. Om de machtigingen weer aan te zetten moet de Beheerder inloggen bij de beheermodule op Mijn Z login.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen aan organisaties waar u zelf beheerder van bent. Vo...
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
... -
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
EHerkenning is een persoonsgebonden inlogmiddel. De beheerder of gebruiker van het EH middel is vera...
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
Indien u gegevens ziet die niet kloppen, kunt u contact opnemen met onze Customer Service.
... -
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
Indien u een e-mail heeft ontvangen over ontkoppelen en u heeft hier nog vragen over, dan kunt u con...
-
Hoe kies ik de juiste machtigingen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer.