Wijzigingen
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig. Hoe kan ik dat krijgen?
Een beheerder kan in de Beheermodule heel eenvoudig een eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. Kijk hier voor meer instructies.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de Beheermodule?
Als Beheerder kunt u in de Beheermodule gegevens beheren. Zo kunt u bijvoorbeeld eHerkenningsmiddelen voor collega’s aanvragen
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
Een beheerder kan dit in de Beheermodule doen. De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?
U kunt hier uw eHerkenning opzeggen.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen. Ga hiervoor naar de Instellingen (het tandwiel rechtsboven in het scherm), kies daarna voor Organisaties en klik op de knop + Voeg toe.
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een gebruiker naar de rol van beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.
-
Kan ik de afspraak met AMP op een ander adres plaats laten vinden?
Bij het maken van de afspraak kunt u op www.mijnafspraak.nl aangeven op welk adres u AMP langs wilt laten komen. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen aan organisaties waar u zelf beheerder van bent. Vo...
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder vanaf het betrouwbaarheidsniveau EH2+ kan machtigingen toekennen en opnieuw aanzetten ...
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
... -
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
EHerkenning is een persoonsgebonden inlogmiddel. De beheerder of gebruiker van het EH middel is vera...
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
Indien u gegevens ziet die niet kloppen, kunt u contact opnemen met onze Customer Service.
... -
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
Indien u een e-mail heeft ontvangen over ontkoppelen en u heeft hier nog vragen over, dan kunt u con...