Vragen en antwoorden
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Waarom kan ik niet meer inloggen met eHerkenning niveau 1?
Dit komt omdat eHerkenning niveau 1 niet meer voldoet aan de gewenste veiligheidseisen die de overheid als voorwaarde stelt om in te kunnen loggen bij verschillende overheidsdiensten.
-
Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan kunt u de volgende werkdag al een actief eHerkenningsmiddel in bezit hebben
-
Kan Z login akkoord gaan met een verwerkingsovereenkomst van een klant?
Nee, de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Meer informatie vindt u op de website van het afsprakenstelsel.