Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    992096%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    970397%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95899%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92997%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    992096%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    970397%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95899%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92997%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    992096%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    970397%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95899%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92997%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    992096%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95899%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92997%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    88799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992696%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    992096%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    970397%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95899%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93899%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92997%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    915100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904496%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?

    Dat doet u eenvoudig via onze website.

    298499%
  • Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?

    Ja dat kan eenvoudig via onze website.

    285099%
  • Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?

    Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.

    283298%
  • Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    2757098%
  • Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login

    274497%
  • Wat is een ketenmachtiging?

    Wanneer een organisatie zijn intermediair (tussenpersoon) wilt machtigen om namens de organisatie werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de organisatie een ketenmachtiging afgeven. Kijk hier voor meer informatie.

    267899%
  • Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?

    Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.

    266496%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    259098%
  • Wat is Banqup?

    Banqup is dé digitale link tussen ondernemers en uw boekhouding en een overzichtelijke plek om uw facturen te verzamelen en in te zien. Als extra service voor onze klanten bieden wij u een account aan bij Banqup.

    257999%
  • Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?

    251498%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login