Vragen en antwoorden
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?