Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn Z login.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Hoe kies ik de juiste machtigingen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.