Vragen en antwoorden
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Uw gebruikersnaam kunt u snel via de website opvragen. U krijgt hem dan direct per e-mail toegestuurd.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Hoe kies ik de juiste machtigingen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.
-
Kan ik het abonnement ook laten incasseren in plaats van over te boeken?
Dit kan gedaan worden in Mijn Z Login, of via een SEPA machtiging.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
We bewaren geen kopieën van identiteitsbewijzen.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw aanvraag is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Ik heb een ketenmachtiging aangevraagd maar kan deze niet terugvinden. Waar is die gebleven?
Deze aanvragen worden automatisch na 3 maanden verwijderd.