Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    107599%
  • What should I do if I forgot my password

    105299%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    1028798%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    101898%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    1009096%
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9996%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    984996%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    967396%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    939197%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    896096%
  • Wat is het postadres van Z login?

    Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    8898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    870100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    86199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9996%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    984996%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    967396%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    939197%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    896096%
  • Wat is het postadres van Z login?

    Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    8898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    870100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    86199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9996%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    984996%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    967396%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    939197%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    896096%
  • Wat is het postadres van Z login?

    Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    8898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    870100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    86199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9996%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    984996%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    967396%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    939197%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    896096%
  • Wat is het postadres van Z login?

    Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    8898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    870100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    86199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9996%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    984996%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    967396%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    939197%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    896096%
  • Wat is het postadres van Z login?

    Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad

    8898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    870100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    86199%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login