Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    998196%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    98799%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    98499%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    983597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    974100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    96199%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    95799%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    910696%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    90299%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    998196%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    98799%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    98499%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    983597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    974100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    96199%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    95799%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    910696%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    90299%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    131799%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    1293796%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    125999%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen. 

    1243097%
  • Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    1242391%
  • Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?

    Als u bij het inloggen telkens de melding 'sessie verlopen' krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.

    1230791%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen namens een kerkgenootschap?

    Alle informatie die u nodig heeft om eHerkenning aan te vragen namens een kerkgenootschap vindt u hier.

    1224099%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan kunt u de volgende werkdag al een actief eHerkenningsmiddel in bezit hebben

    1190198%
  • What should I do if I forgot my password

    116999%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    115499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    998196%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    98799%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    98499%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    983597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    974100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    96199%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    95799%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    910696%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    90299%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    998196%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    98799%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    98499%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    983597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    974100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    96199%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    95799%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    910696%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    90299%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    998196%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    98799%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    98499%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    983597%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    974100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    96199%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    95799%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    910696%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    90299%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89899%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login