Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Alles over de berichtenbox van Z login
Z login heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheermodule op Mijn Z login. Hier leest u daar alles over.
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
-
My activation code isn't working, what should I do now?
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?