Vragen en antwoorden
-
Wat is het postadres van Z login?
Het postadres van Z login is: Postbus 18, 8200 AA Lelystad
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
-
Kan ik met eHerkenning 3 Belastingdienst gebruik maken van ketenmachtigingen?
Nee, dit is niet mogelijk. U heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken.
-
Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbeeld het UWV of de Douane.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Kan ik vanuit het buitenland inloggen met eHerkenning?
Dat kan. Vanuit het buitenland kunt u met eHerkenning gewoon inloggen zoals altijd.
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.