Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    979797%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    979797%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    979797%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    979797%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    112399%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    112199%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    110498%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    1099398%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    1041796%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    104199%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    1000596%
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    979797%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89299%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login