Vragen en antwoorden
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule.
-
Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:
-
Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?
Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen
-
My activation code isn't working, what should I do now?
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?