Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?
Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.
-
Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe kies ik de juiste machtigingen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.