Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    878898%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    872196%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan via de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    848597%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    847896%
  • What should I do if I forgot my password

    82899%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    81498%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    77599%
  • Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    758197%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    75799%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    74299%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login