Vragen en antwoorden
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?
In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..
-
How can I activate my eHerkenning token?