Vragen en antwoorden
-
Ik heb eHerkenning 3 Belastingdienst, hoe krijg ik toegang tot de Beheermodule?
EHerkenning 3 Belastingdienst geeft geen toegang tot de beheerder-functionaliteiten in de Beheermodule. Deze zijn alleen beschikbaar voor reguliere eHerkenningsmiddelen vanaf niveau 2+.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn Z login.
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit uw Beheermodule hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de Beheermodule.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Hoe vraag ik wijzigingen aan die ik niet in de Beheermodule kan doen?
Voor de wijzigingen die u niet in de beheermodule kunt doen vindt u wijzigingsformulieren op onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?