Vragen en antwoorden
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Op onze website ziet u meteen welk betrouwbaarheidsniveau u voor een bepaalde dienstverlener nodig heeft.
-
Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Waaraan moet dit voldoen?
Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Hoe geef ik een automatische incasso af of wijzig ik het rekeningnummer?
Het afgeven van een automatische incasso of het wijzigen van het rekeningnummer kan in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning activeren?
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kan dat problemen opleveren bij het inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Ik kan niet meer inloggen.
De meest voorkomende problemen bij inloggen zijn:
-
Hoe kan ik met mijn nieuwe eHerkenning inloggen bij een dienstverlener?
Eerst dienen de juiste machtigingen aan uw eHerkenningsmiddel gekoppeld te worden.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een bedrijf beëindigen?
In de beheermodule op Mijn Z login kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.