Antwoord

Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

  • Cijfers niet (goed) zichtbaar
    Ziet u geen cijfers op het beeldscherm van de OTP, of zijn de cijfers niet goed zichtbaar? Dan kan het zijn dat de batterij op is. Via deze link kunt u een nieuwe OTP aanvragen. Als dit binnen 3 jaar na ontvangst is, dan valt dit onder de garantie. We verzoeken u vriendelijk om de oude OTP met het formulier mee te sturen.
  • Verkeerde OTP device
    Misschien heeft u het verkeerde OTP device in handen. Een OTP device is persoonsgebonden en gekoppeld aan uw eHerkenningsmiddel. Dat betekent dat u niet het OTP device van bijvoorbeeld een collega kan gebruiken.
  • Code 888888
    Krijgt u code 888888 in beeld? Dan drukt u te lang op de knop. Druk de knop kort in om uw inlogcode te ontvangen.
  • Nieuw OTP device
    Heeft u misschien een nieuw OTP device ontvangen en niet binnen 30 dagen geactiveerd? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice die helpen u hier graag mee.
  • Te vaak op de knop gedrukt
    Het kan zijn dat de code niet meer werkt wanneer er te vaak op de knop is gedrukt. Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice die helpen u hier graag mee.
Is uw vraag beantwoord?