Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    968597%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93699%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92497%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    914100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90299%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    88499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    968597%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93699%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92497%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    914100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904096%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    968597%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93699%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92497%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    914100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904096%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    968597%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93699%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92497%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    914100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904096%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    992196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    991596%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    968597%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    95599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    93699%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    92497%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    914100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    90999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    904096%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    90299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    77799%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.

    77199%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    766498%
  • How do I retrieve my username?

    75999%
  • Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?

    Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen

    754297%
  • Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?

    U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.

    731798%
  • Wat is een Beheermodule?

    De Beheermodule van Z login geeft overzicht over alle eHerkenningsmiddelen die namens een bedrijf zijn aangeschaft en biedt de mogelijkheid om eHerkenning met bijbehorende machtigingen eenvoudig te beheren.

    714698%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    697698%
  • Waar vind ik de handleiding van de Beheermodule?

    De laatste versie van de handleiding van de Beheermodule kunt u hier terugvinden.

    6592797%
  • Is er momenteel een storing?

    Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.

    640498%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login