Vragen en antwoorden
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?
Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen
-
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?
Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
How do I retrieve my username?